
Hih,kevät tulee jo kovaa vauhtia joten kaivoin aurinkolasit esiin laatikoiden kätköistä, 68 päivää kesäloman alkuun ja weekendi liput tilattu ! Kuvissa mun uudet ihanat sali kengät ja uudet kuoret puhelimeen. Nyt pitäis jaksaa vielä kolme päivää koulua ennen lyhyttä pääsiäislomaa. Mä lähdenkin tästä väsäämään läksyjä ja lukemaan matikan kokeeseen ! :)
♥ Essi





































http://ida-emilian.blogspot.fi/
http://raitajellona.blogspot.fi/
http://themomentsoflaura.blogspot.fi/
http://timeofmylife-amanda.blogspot.fi/