keskiviikko 27. helmikuuta 2013

keskiviikko

keskiviikko 073-tile aa3 keskiviikko 123 aa2 aadf mä keskiviikko 138 hollister aa Tässä muutamat kuvailut tältä päivältä Jennan kanssa. Ihanaa ku on ollu niin hyvä ilma nyt, mun puolesta kevät sais tulla jo ja lumet sulaa mulla on ikävä mun skootteria. Mieltä piristää lisää vielä se,että sain tietää pääseväni toukokuussa Jennan kanssa Kööpenhaminaan ! Nyt painun kerranki ajoissa nukkumaan jossei se herääminen huomen aamul olis taas täyttä tuskaa :D

maanantai 25. helmikuuta 2013

kännykän kätköistä

jees ee kjh 248-tile mö Tässä muutamat kuvat lähiviikoilta,jotka löyty mun kännykästä. Mun hiihtoloma suju hyvin,eka viikonloppu oltiin tytsyjen kanssa laivalla, sitte rentoilinki vaan himassa ja pidin majataloa mun kavereille.Loppu viikosta suuntasin Kouvolaan iskälle, autoin mummelia ipadin ostossa ja hoidin lapsia. 
Nyt jatkanki miettimistä että mihin sitä sitte lopullisesti yhteishaussa hakis ja jatkan netflixin kattelua, hyvää alkavaa viikkoa teille ! :)

torstai 21. helmikuuta 2013

linkitä blogisi lempparit

Heissan! Tässä olis nyt neljä sellasta blogia joihin tykästyin erityisen paljon.Valinta kriteereinä mulla oli lähinnä isot,selkeet ja kivasti muokatut kuvat,sekä helppolukuinen ja kiinnostava teksti. Löysin kyllä muutakin hyvää luettavaa ja oli kiva nähä millasia blogeja mun lukijoilla on, niitä voi tietysti aina linkkailla jatkossakin koska luettavaa ei voi olla koskaan liikaa ! Mutta tässä nyt nää lempparit, enjoy !
kollaasi3 http://ida-emilian.blogspot.fi/ kollaasi4 http://raitajellona.blogspot.fi/ kollaasi2 http://themomentsoflaura.blogspot.fi/ kollaasi http://timeofmylife-amanda.blogspot.fi/

maanantai 18. helmikuuta 2013

Ruotsin ostoksia

hollister asdfg shophop 047 jea gjkhl Oltiin viikonloppuna tyttöjen kanssa risteilyllä ja tässä muutamat kuvat siitä mitä jäi käteen Ruotsin shoppailu reissulta. Lisäks ostin pari ginan bandeauta joita en oo enää Suomesta pitkään aikaa löytäny,mustan topin bikbokista, jota en just nyt onnistunu löytämään ja tietysti paljon karkkia. Reissun jälkee väsytti ihan hirveesti ja nukuinki viimeyönä reilut 12 tuntia. Kuvia risteilyltä tulee ehkä myöhemmin kun saan merin muistitikun jostain :)
Ps. linkitä blogisi-postaus on jo melkee valmis ja luultavasti julkasen sen tässä alkuviikosta.

keskiviikko 23. tammikuuta 2013

linkitä blogisi !

quviaaa2 Kaipailisin nyt vähän lisää kivaa luettavaa ja teitä lukijoita on kertyny mukavasti lisää sen jälkeen kun viimeksi tein tän linkitä blogisi-postauksen. Sen takia ajattelin tehdä tän uudestaan mutta tällä kertaa vähän eri tavalla,koska nyt haluaisin linkittelyjä vain mun omilta lukijoilta. Syynä se että haluan kovasti tietää että millasia blogeja teiltä lukijoilta löytyy :) 
Nyt siis vaan linkkailemaan, aikaa pari viikkoa jonka jälkeen julkasen erillisen postauksen muutamasta blogista jotka on noussu mun lemppareiksi. 
Vielä kerran huom, tämä linkitä blogisi-postaus on vain mun lukijoille tarkoitettu :) !

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

lazy sunday & pieni kurkistus vaatekaappiini

pantsit lazy sunday1 lazyy neuleet2-001 rekki paitulit neuleet IMG_0020 Ajattelin tänään tehä ajan kuluks kerranki jotain hyödyllistä ja ruveta siivoomaan mun räjähtänyttä vaatekaappia. Siinä samalla kuvasin osan mun vaatteista,kun en oo tehnyt pitkään aikaan mitään ns.teemapostausta. Seuraavaksi suuntaankin salille ja sweatbicciin jonka jälkeen vuorossa ois taas läksyt koska huomena on taas maanantai :(

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

healthy life here I come

jee kännykältä1 laura jee1 edfg Sain siis jäsenyyden Salukselle ja nyt ois tarkotus alottaa tää uusvuos vähä terveellisemmillä tavoilla, eli luvassa paljon liikuntaa,terveellistä ruokaa ja unta :) Saa nyt nähä kuinka kauan tää mun innostus kestää, mutta toivottavasti kauan ! Nyt rupeenki vääntämään vielä viimeset läksyt loppuun ja sitte meen ajoissa nukkumaan.
♥ Essi