Nyt on mulla kolmenpäivän viikonloppu ohi ja huomen ois taas herätys ennen seittemää. Jesjes. Tänää oon juoksennellu Jennan kanssa ympäri kinnarii jakaen mainoksii ja tehny läksyjä. Eipä mulla mitään ihmeellistä asiaa ollu, nyt rupeen vielä kattelemaan leffaa ja sitte painun nukkumaan. Hyvää alkavaa viikkoo kaikille !
















































