tiistai 18. syyskuuta 2012

love my new hat

shade 1 shade 4 shade2 shade 3 shade 5 Eli tommonen pipo tupsahti tänää postilaatikkoon. Ensin mietin että palautanko sen vai myynkö eteenpäin täällä mutta päädyin kuitenkin ite pitämään ton. Eipä mulla muuta ollu tulin vaan esittelemään ton mun uuden tulokkaan ja nyt meen takas lukemaan bilsan kokeeseen :)

tiistai 11. syyskuuta 2012

something what I want

Kuvakaappaukset7 Kuvakaappaukset6 Kuvakaappaukset6-001
Anteeks etten oo nyt kerenny postailee ku oon yrittäny nyt panostaa toho koulunkäyntii ja kameraki on aina jääny kotiin. Päätin nyt kuitenki tehä tälläsen tylsän vaatepostauksen ja näyttää näitä ihanuuksia mitä löysin netistä teillekkin. Kysymys postausta oon ruvennu jo tekee mut jos vielä haluutte kysyy jotai ni tänne voi mennä laittamaa kysymyksiä !
ps. meinaan vaihtaa blogin osotteen jossai vaihees joten jos ette pääse mun blogiin tällä vanhalla osotteella niin oon luultavasti vaihtanu sen, enkä poistanu blogiani. Ilmottelen kyllä sitte vielä kun vaihan sen :)

torstai 23. elokuuta 2012

a reason for breathing

varpaat 4venny 1 sinkkivesi 2 nothing to say 4 nothing to say 2 venny vans 5 nothing to say 3 nothing to say 3venny 7839868938_6d8f3dfdb4_b Tulin lisää tänne vaa pikasesti muutamat täl viikol otetut kuvat ja nyt painun nukkumaa sen enempää selittelemättä. Paitsi se on vielä pakko mainita että kuvissa poseeraa ihana Venny !
♥ Essi

sunnuntai 19. elokuuta 2012

eat diamonds for breakfast and shine all day

a5 a4 a3 a2 a7 a8 a6 pelto 1088 pelto 1042
Kuvat torstailta ku käytii merinkaa vähä kuvailemas pellol. Perjantain kävin kattoo leffas yön ritarin paluu. Se oli eka batman leffa jonka näin ja sen jälkee päätin et katon ne kaks muutaki, taidan kattoo ne vähä vääräs järjestykses mut eise mitää :D mul ei nyt tää tekstin luominen oikee onnistu joten lähen harjottelee huomisee matikan testii.
♥ Essi

keskiviikko 15. elokuuta 2012

Genova & Monaco

genova genova 4 genova 3 genova 2 genova5 monaco monaco2 monaco3 monaco4 monaco5 monaco6 monaco7 monaco8 monaco9
Tässä olis toinen matkapostaus ja kuvat tosiaan on Genovasta ja Monacosta. Molemmat ihania paikkoja mut Monaco oli kyl älyttömän kallis paikka esim kahvilassa redbull makso 13€.
Eipä mulla tässä mitää ihmeellistä oo kerrottavana paitsi et mulla alko nyt peruskoulun viimenen vuos ja taas on alkuvuodest hirvee tsemppi päällä, toivottavasti tää nyt kestäis :D Hyvää alkavaa kouluvuotta kaikille !
♥ Essi