torstai 14. maaliskuuta 2013

don't be afraid of death,be afraid of an unlived life. You don't have to live forever,you just have to live

aaa laalaa 001 laalaa 013 laalaa 007 laalaa 053-tile minää-tile
Tässä muutamat viime viikonlopun ostokset joiden takia mun lompakko pursuaa nyt tyhjyyttään.Mulla ei nyt oikeen oo mitään asiaa joten lähen vielä kertaamaan viimesen kerran huomiseen fysiikan kokeeseen, adios ♥

lauantai 9. maaliskuuta 2013

The only person you should try to be better than,is the person you were yesterday

bj 50mm aa aaaa light2 oil tiistai 053 tiistai 088 Muutama turha kuva kuluneelta viikolta. Mun postailu tahti on nyt aika harvaa, ku kokeita on paljon ja inspiraatio nollassa. Tänään käytii kavereiden kans Willassa ostamassa muutamat rätit joista laitan ehkä myöhemmin kuvia.Näissä kuvissa kuitenkin mun uus rakkaus lorealin hiusöljy,joka on ihan pelastus näille mun takkusille hiuksille sekä Erisanin naamarasvat tälle kuivalle talvinaamalle :D Postissa saapu myös 50mm objektiivi jonka tilasin jo muutama viikko sitten. 
Oon ollu koko viikon hirveessä flunssassa ja oli ihanaa ku tänää niiskuttelin junassa ja vastapäätä istuva nainen tarjos mulle nessupaketin.Hassua miten pikkuasioista voi tulla niin iloseks :D Nyt jatkan äitin kanssa lauantai-illan viettelyä johon kuuluu hyviä ohjelmia,sohvalla löllimistä ja hyvä ruoka.

perjantai 1. maaliskuuta 2013

sometimes words are not enough

laivalla a2 kulturhuset fanta ee merilaura laivalla a1 laivalla 039 laivalla a juoma Nyt sain koottua kasaan vähän ja oikeastaan ainoot kuvat meiän hiihtoloman laivareissulta. Meillä oli mukana pariki kameraa mut ei vaan oikeen jaksettu kantaa niitä mukana. Reissu suju ihan hyvin,vaikka voisin väittää et 6 vuotiaana muumiristeilyllä oli kivempaa :D
Tänään käytiin Jennan ja Merin kanssa leffassa kattomas beautiful creatures, joka oli mun mielestä aika huono. Nyt jatkan viikonlopun viettelyä netflixin ja yhteiskuntaopin kirjan kanssa. Hyvää viikonloppua ja maaliskuun alkua ! :)

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

keskiviikko

keskiviikko 073-tile aa3 keskiviikko 123 aa2 aadf mä keskiviikko 138 hollister aa Tässä muutamat kuvailut tältä päivältä Jennan kanssa. Ihanaa ku on ollu niin hyvä ilma nyt, mun puolesta kevät sais tulla jo ja lumet sulaa mulla on ikävä mun skootteria. Mieltä piristää lisää vielä se,että sain tietää pääseväni toukokuussa Jennan kanssa Kööpenhaminaan ! Nyt painun kerranki ajoissa nukkumaan jossei se herääminen huomen aamul olis taas täyttä tuskaa :D

maanantai 25. helmikuuta 2013

kännykän kätköistä

jees ee kjh 248-tile mö Tässä muutamat kuvat lähiviikoilta,jotka löyty mun kännykästä. Mun hiihtoloma suju hyvin,eka viikonloppu oltiin tytsyjen kanssa laivalla, sitte rentoilinki vaan himassa ja pidin majataloa mun kavereille.Loppu viikosta suuntasin Kouvolaan iskälle, autoin mummelia ipadin ostossa ja hoidin lapsia. 
Nyt jatkanki miettimistä että mihin sitä sitte lopullisesti yhteishaussa hakis ja jatkan netflixin kattelua, hyvää alkavaa viikkoa teille ! :)

torstai 21. helmikuuta 2013

linkitä blogisi lempparit

Heissan! Tässä olis nyt neljä sellasta blogia joihin tykästyin erityisen paljon.Valinta kriteereinä mulla oli lähinnä isot,selkeet ja kivasti muokatut kuvat,sekä helppolukuinen ja kiinnostava teksti. Löysin kyllä muutakin hyvää luettavaa ja oli kiva nähä millasia blogeja mun lukijoilla on, niitä voi tietysti aina linkkailla jatkossakin koska luettavaa ei voi olla koskaan liikaa ! Mutta tässä nyt nää lempparit, enjoy !
kollaasi3 http://ida-emilian.blogspot.fi/ kollaasi4 http://raitajellona.blogspot.fi/ kollaasi2 http://themomentsoflaura.blogspot.fi/ kollaasi http://timeofmylife-amanda.blogspot.fi/

maanantai 18. helmikuuta 2013

Ruotsin ostoksia

hollister asdfg shophop 047 jea gjkhl Oltiin viikonloppuna tyttöjen kanssa risteilyllä ja tässä muutamat kuvat siitä mitä jäi käteen Ruotsin shoppailu reissulta. Lisäks ostin pari ginan bandeauta joita en oo enää Suomesta pitkään aikaa löytäny,mustan topin bikbokista, jota en just nyt onnistunu löytämään ja tietysti paljon karkkia. Reissun jälkee väsytti ihan hirveesti ja nukuinki viimeyönä reilut 12 tuntia. Kuvia risteilyltä tulee ehkä myöhemmin kun saan merin muistitikun jostain :)
Ps. linkitä blogisi-postaus on jo melkee valmis ja luultavasti julkasen sen tässä alkuviikosta.