Tässä muutamat viime viikonlopun ostokset joiden takia mun lompakko pursuaa nyt tyhjyyttään.Mulla ei nyt oikeen oo mitään asiaa joten lähen vielä kertaamaan viimesen kerran huomiseen fysiikan kokeeseen, adios ♥
Muutama turha kuva kuluneelta viikolta. Mun postailu tahti on nyt aika harvaa, ku kokeita on paljon ja inspiraatio nollassa. Tänään käytii kavereiden kans Willassa ostamassa muutamat rätit joista laitan ehkä myöhemmin kuvia.Näissä kuvissa kuitenkin mun uus rakkaus lorealin hiusöljy,joka on ihan pelastus näille mun takkusille hiuksille sekä Erisanin naamarasvat tälle kuivalle talvinaamalle :D Postissa saapu myös 50mm objektiivi jonka tilasin jo muutama viikko sitten.
Nyt sain koottua kasaan vähän ja oikeastaan ainoot kuvat meiän hiihtoloman laivareissulta. Meillä oli mukana pariki kameraa mut ei vaan oikeen jaksettu kantaa niitä mukana. Reissu suju ihan hyvin,vaikka voisin väittää et 6 vuotiaana muumiristeilyllä oli kivempaa :D
Tässä muutamat kuvailut tältä päivältä Jennan kanssa. Ihanaa ku on ollu niin hyvä ilma nyt, mun puolesta kevät sais tulla jo ja lumet sulaa mulla on ikävä mun skootteria. Mieltä piristää lisää vielä se,että sain tietää pääseväni toukokuussa Jennan kanssa Kööpenhaminaan ! Nyt painun kerranki ajoissa nukkumaan jossei se herääminen huomen aamul olis taas täyttä tuskaa :D
Tässä muutamat kuvat lähiviikoilta,jotka löyty mun kännykästä. Mun hiihtoloma suju hyvin,eka viikonloppu oltiin tytsyjen kanssa laivalla, sitte rentoilinki vaan himassa ja pidin majataloa mun kavereille.Loppu viikosta suuntasin Kouvolaan iskälle, autoin mummelia ipadin ostossa ja hoidin lapsia.
http://ida-emilian.blogspot.fi/
http://raitajellona.blogspot.fi/
http://themomentsoflaura.blogspot.fi/
http://timeofmylife-amanda.blogspot.fi/
Oltiin viikonloppuna tyttöjen kanssa risteilyllä ja tässä muutamat kuvat siitä mitä jäi käteen Ruotsin shoppailu reissulta. Lisäks ostin pari ginan bandeauta joita en oo enää Suomesta pitkään aikaa löytäny,mustan topin bikbokista, jota en just nyt onnistunu löytämään ja tietysti paljon karkkia. Reissun jälkee väsytti ihan hirveesti ja nukuinki viimeyönä reilut 12 tuntia. Kuvia risteilyltä tulee ehkä myöhemmin kun saan merin muistitikun jostain :)