lauantai 12. tammikuuta 2013

everything that shines ain't always gonna be gold

nada 043 pants kännykältä 256 lauta ipjkol pantsit aaa lol
Terkut täältä lämpimältä kotisohvalta. Tässä muutamat kuvat mun uusista ihanista laskettulupöksyistä jotka löysin intersportin alennusmyynneistä ja muutama kuvanen kun oltiin tänään Lauran ja Jenskun kanssa ekaa kertaa tänä talvena Messilässä. Pikkasen oli hiukset jäässä,nenänpää ja posket punasina mutta hyvin se sujui kuitenki. Eipä mulla taas muuta asiaa ollukkaan, rentouttavaa lauantaita kaikille ! :)

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

lahjontaa

Helou ja anteeks tää postaustauko.Tähän viikkoon on kuulunu uudenvuoden viettoa meillä pienessä kaveriporukassa,koulun alku,tuskaset aamuheräämiset,Lauran kielikorun otto,pimeät illat,jokapäivänen glee maratooni ja draamantäyteinen lauantai-ilta.
Tässä tulis nyt sujuvasti tälleen kaks viikkoa myöhässä tää lahjapostaus mutta parempi myöhään kun ei millonkaan. Mä rupeen nyt vääntämään otsahiessä matikan läksyjä ja äikän runoa,että pääsisin vielä kunnialla tän ysin loppuun.
jee lahjontaa 118 kello lahjontaa 146 lahjontaa 151
♥ Essi

maanantai 24. joulukuuta 2012

24.12.2012

merryxmas  
Mun jouluaattoaamu alko riisipuurolla ja kaakaolla. Seuraavaks suunnataan äitin kanssa hautausmaalle josta mennään viettämään iltaa mummille sukulaisten kanssa. Meille on tulossa taas tänä vuonna joulupukki, löytyykö mun lukijoista ketään muuta kelle on kanssa tulossa pukki vierailulle ? Huomenna meen sitten viettämään kakkosjoulua iskälle. Nyt meen kauheella kiireellä laittamaan itteni valmiiksi. Ihanaa joulua teille kaikille mahtaville lukijoille ! 
♥ Essi

lauantai 22. joulukuuta 2012

from phone

yo jea 2012-12-22 from phone2
Harry Potterin kattelua keskellä yötä,sushin syömistä,lehtien lukua,talmassa käyntiä,rentoilua koulussa vikalla viikolla. Eilen saatiin todistukset ja keskiarvo oli 8.4. Mun kone hajos ja joudun nyt postailemaan äitin lagisella koneella plus pahoittelut huonolaatusista kännykkä kuvista. Tää teksti ei nyt oikeen luista joten jatkan tästä leffan kattelua kavereiden kanssa. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille ! :)

lauantai 15. joulukuuta 2012

thank you santaclaus

iphon5 pink kuoret iphone 
Im in love. On iha mukavaa ku on vihdoinki oma puhelin, oon meinaa viimeset kuukaudet huidellu jennalta lainatun kännykän kanssa ja kokoajan pelänny rikkovani sen. No sain nyt etukäteen tän mun joululahjan ja onhan tää aika mahtava. Miinuksina vaan että akku loppuu alle päivässä kun tätä niin innoissani räpläilen ja kuorivalikoima tälle vitoselle on vielä aika huono, mutta eiköhän niitäkin rupee jossain vaiheessa lisää tulemaan. 

torstai 13. joulukuuta 2012

someone else is happy with less than what you have

jeeey 063 itsenäisyyspäivä 001 seven jeeey 059 itsenäisyyspäivä 055 jeeey 079
Tokavika kouluviikko lopussa ja viel ois yks koe jäljellä. Mulla on superkamala flunssa mut onneks mieltä lämmittää se että kohta on joulu ja varmistu että lähetään tytsyjen kanssa hiihtolomalla risteilylle Ruotsiin. Pahoittelen etten oo tehny sitä Islanti postausta ja ajattelin jopa jättää sen tekemättä, ellette välttämättä halua nähä niitä kuvia. Nyt painun nukkumaan lämpimän peiton alle, öitä ♥ 

perjantai 7. joulukuuta 2012

itsenäisyyspäivä

jeea meri itsenäisyyspv minä laurajameri itsenäisyyspvv itsenäisyyys värejä itsenäisyyspäivä!
Eilinen suju mukavissa merkeissä jäketalolla itsenäisyyspäiväjuhlissa,hyvää menoa,ruokaa ja seuraa. Tänää ois suunnitelmissa lölliä Merin kanssa sohvalla ja tuijotella telkkaria, rentoa perjantaita teillekkin :) !