lauantai 15. joulukuuta 2012

thank you santaclaus

iphon5 pink kuoret iphone 
Im in love. On iha mukavaa ku on vihdoinki oma puhelin, oon meinaa viimeset kuukaudet huidellu jennalta lainatun kännykän kanssa ja kokoajan pelänny rikkovani sen. No sain nyt etukäteen tän mun joululahjan ja onhan tää aika mahtava. Miinuksina vaan että akku loppuu alle päivässä kun tätä niin innoissani räpläilen ja kuorivalikoima tälle vitoselle on vielä aika huono, mutta eiköhän niitäkin rupee jossain vaiheessa lisää tulemaan. 

torstai 13. joulukuuta 2012

someone else is happy with less than what you have

jeeey 063 itsenäisyyspäivä 001 seven jeeey 059 itsenäisyyspäivä 055 jeeey 079
Tokavika kouluviikko lopussa ja viel ois yks koe jäljellä. Mulla on superkamala flunssa mut onneks mieltä lämmittää se että kohta on joulu ja varmistu että lähetään tytsyjen kanssa hiihtolomalla risteilylle Ruotsiin. Pahoittelen etten oo tehny sitä Islanti postausta ja ajattelin jopa jättää sen tekemättä, ellette välttämättä halua nähä niitä kuvia. Nyt painun nukkumaan lämpimän peiton alle, öitä ♥ 

perjantai 7. joulukuuta 2012

itsenäisyyspäivä

jeea meri itsenäisyyspv minä laurajameri itsenäisyyspvv itsenäisyyys värejä itsenäisyyspäivä!
Eilinen suju mukavissa merkeissä jäketalolla itsenäisyyspäiväjuhlissa,hyvää menoa,ruokaa ja seuraa. Tänää ois suunnitelmissa lölliä Merin kanssa sohvalla ja tuijotella telkkaria, rentoa perjantaita teillekkin :) !

torstai 29. marraskuuta 2012

here I come iceland

stars2 sukat peili torddu2 jensku stars
Muutaman kuvan tulin nopeesti tänne laittamaan ja sitten palailen takasin pakkaamaan, huomen ois suuntana Islanti ! 

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

epäonnistunutta hiustenvärjäilyä

feria1 jea feria2 hyi 
Tässä muutama ennen-jälkeen kuva kun päätin eilen extemporee värjätä mun hiukset oranssilla.Olipa taas älynväläys,mutta tulipahan testattua :D

torstai 22. marraskuuta 2012

heart of glass

munlompakko twii candle twii4 twii6 twilight 148 meiksi 
Lumeton maa ja marraskuun loppu. Ois ihan okei jos sitä lunta rupeis kohta tulemaan,olis hirvee hinku päästä  jo snoukkailemaan! No mutta sitä lunta odotellessa oon kerrynny käymään kattomassa uusimman twilightin joka oli mun mielestä tosi hyvä,viettelly iskäviikonloppuu,shoppaillu muutaman uuden paidan ja takin (siitä kuvaa ehkä myöhemmin) ja saanu jennalta tuliaisiks uuden kivan lompakon. Huomasin myös,että bloggerin lukijamäärä pamahti yli neljänsadan, ihan mahtavaa !!! Sen kunniaks oon ajatellu järjestää teille lukijoille jonkun pienen arvonnan tässä joulun alla, mutta sitä odotellessa hyvää loppuviikkoa kaikille :) 

maanantai 12. marraskuuta 2012

shine bright like a diamond

kahvvi sushi 2012-11-01 nothing sushi2 nothing 077 Moikka,mul on aika vähän kuvia(ja aika huonoja:D) mut oli pakko tulla postaamaan kun teitä lukijoita on tullu ihan hullusti lisää! Mulla oli tänään eka tettipäivä ja iha mukavaa vaihteluahan se tohon koulun käyntiin on vaikka aluks vaikutti aika tylsältä hommalta :D Nyt oon lähes joka ilta tissutellu kotona glögilasi kädessä ja hengaillu jumppinissa. Eipä mulla muuta asiaa ollu kun kiitos paljon uusille lukijoille teitä on kohta neljäsataa ♥ ! ps. kuvissa mun ja iskän tekemät sushit,oli muuten sairaan hyvää :)