Nopea päivitys täältä pakkailun keskeltä, aamulla herätys 4.00 ja suuntana Kööpenhamina! Nyt pakko ruveta nukkumaan et sais ees muutaman tunnin unet, hyvää viikonloppua kaikille :)
♥ Essi

Kesä tulee kauheeta vauhtia ja kaivoin nahkatakit esille vaatehuoneen kätköistä,nyt puuttuu vielä mun rakas pösö kuvioista ja sit mä voin alottaa kevään vieton.Pääsiäislomakin hurahti tosi nopeesti ohi. Yökyläilyä tuli yliannostus ja Aino lakritsijäätelöö vedettiin Merin kanssa kaksin käsin, ah oon koukussa siihen ! :D Nyt pitäis vielä loppu kevät jaksaa tsempata kokeisiin ja sit on yläkoulu ohi mun osalta, hui kamalaa miten nopeesti aika menee ! Nyt painunkin nukkumaan että saan tän viikon univelat kuitattua.

Muutama turha kuva kuluneelta viikolta. Mun postailu tahti on nyt aika harvaa, ku kokeita on paljon ja inspiraatio nollassa. Tänään käytii kavereiden kans Willassa ostamassa muutamat rätit joista laitan ehkä myöhemmin kuvia.Näissä kuvissa kuitenkin mun uus rakkaus lorealin hiusöljy,joka on ihan pelastus näille mun takkusille hiuksille sekä Erisanin naamarasvat tälle kuivalle talvinaamalle :D Postissa saapu myös 50mm objektiivi jonka tilasin jo muutama viikko sitten.