maanantai 15. huhtikuuta 2013

some new makeups

Sain pitkästä aikaa meikkipussiin hieman päivitystä,kun tilattiin äitin kanssa Avonilta meikkejä. Ajattelin samalla esitellä muutamat jutut teillekkin, kun mun mielestä näissä on hinta/laatusuhdekin aika hyvin kohdallaan. Kaikki tuotteet kuvissa on maksanu 3-10€. Tästä pääsette Avonin nettisivulle jos satutte kiinnostumaan ! :) avon avon avon avon avonn6 moi-tile
Mä jatkan tästä potterin kattelua ja terveystiedon kokeeseen kertausta. ♥ Essi

lauantai 6. huhtikuuta 2013

when someone else's happines is your happines that is love

aa4 8623147938_fa7db10385_b aa5 smoothie 023-tile aa6 8622047729_254116e0a4_b smoothie 111111 Kesä tulee kauheeta vauhtia ja kaivoin nahkatakit esille vaatehuoneen kätköistä,nyt puuttuu vielä mun rakas pösö kuvioista ja sit mä voin alottaa kevään vieton.Pääsiäislomakin hurahti tosi nopeesti ohi. Yökyläilyä tuli yliannostus ja Aino lakritsijäätelöö vedettiin Merin kanssa kaksin käsin, ah oon koukussa siihen ! :D Nyt pitäis vielä loppu kevät jaksaa tsempata kokeisiin ja sit on yläkoulu ohi mun osalta, hui kamalaa miten nopeesti aika menee ! Nyt painunkin nukkumaan että saan tän viikon univelat kuitattua.
♥ Essi

maanantai 25. maaliskuuta 2013

what ever you decide to do, make sure it makes you happy

aaa glasses aa aiphoun2 aaaa
kenkulit 059
Hih,kevät tulee jo kovaa vauhtia joten kaivoin aurinkolasit esiin laatikoiden kätköistä, 68 päivää kesäloman alkuun ja weekendi liput tilattu ! Kuvissa mun uudet ihanat sali kengät ja uudet kuoret puhelimeen. Nyt pitäis jaksaa vielä kolme päivää koulua ennen lyhyttä pääsiäislomaa. Mä lähdenkin tästä väsäämään läksyjä ja lukemaan matikan kokeeseen ! :)
♥ Essi

torstai 14. maaliskuuta 2013

don't be afraid of death,be afraid of an unlived life. You don't have to live forever,you just have to live

aaa laalaa 001 laalaa 013 laalaa 007 laalaa 053-tile minää-tile
Tässä muutamat viime viikonlopun ostokset joiden takia mun lompakko pursuaa nyt tyhjyyttään.Mulla ei nyt oikeen oo mitään asiaa joten lähen vielä kertaamaan viimesen kerran huomiseen fysiikan kokeeseen, adios ♥

lauantai 9. maaliskuuta 2013

The only person you should try to be better than,is the person you were yesterday

bj 50mm aa aaaa light2 oil tiistai 053 tiistai 088 Muutama turha kuva kuluneelta viikolta. Mun postailu tahti on nyt aika harvaa, ku kokeita on paljon ja inspiraatio nollassa. Tänään käytii kavereiden kans Willassa ostamassa muutamat rätit joista laitan ehkä myöhemmin kuvia.Näissä kuvissa kuitenkin mun uus rakkaus lorealin hiusöljy,joka on ihan pelastus näille mun takkusille hiuksille sekä Erisanin naamarasvat tälle kuivalle talvinaamalle :D Postissa saapu myös 50mm objektiivi jonka tilasin jo muutama viikko sitten. 
Oon ollu koko viikon hirveessä flunssassa ja oli ihanaa ku tänää niiskuttelin junassa ja vastapäätä istuva nainen tarjos mulle nessupaketin.Hassua miten pikkuasioista voi tulla niin iloseks :D Nyt jatkan äitin kanssa lauantai-illan viettelyä johon kuuluu hyviä ohjelmia,sohvalla löllimistä ja hyvä ruoka.

perjantai 1. maaliskuuta 2013

sometimes words are not enough

laivalla a2 kulturhuset fanta ee merilaura laivalla a1 laivalla 039 laivalla a juoma Nyt sain koottua kasaan vähän ja oikeastaan ainoot kuvat meiän hiihtoloman laivareissulta. Meillä oli mukana pariki kameraa mut ei vaan oikeen jaksettu kantaa niitä mukana. Reissu suju ihan hyvin,vaikka voisin väittää et 6 vuotiaana muumiristeilyllä oli kivempaa :D
Tänään käytiin Jennan ja Merin kanssa leffassa kattomas beautiful creatures, joka oli mun mielestä aika huono. Nyt jatkan viikonlopun viettelyä netflixin ja yhteiskuntaopin kirjan kanssa. Hyvää viikonloppua ja maaliskuun alkua ! :)

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

keskiviikko

keskiviikko 073-tile aa3 keskiviikko 123 aa2 aadf mä keskiviikko 138 hollister aa Tässä muutamat kuvailut tältä päivältä Jennan kanssa. Ihanaa ku on ollu niin hyvä ilma nyt, mun puolesta kevät sais tulla jo ja lumet sulaa mulla on ikävä mun skootteria. Mieltä piristää lisää vielä se,että sain tietää pääseväni toukokuussa Jennan kanssa Kööpenhaminaan ! Nyt painun kerranki ajoissa nukkumaan jossei se herääminen huomen aamul olis taas täyttä tuskaa :D