keskiviikko 23. tammikuuta 2013

linkitä blogisi !

quviaaa2 Kaipailisin nyt vähän lisää kivaa luettavaa ja teitä lukijoita on kertyny mukavasti lisää sen jälkeen kun viimeksi tein tän linkitä blogisi-postauksen. Sen takia ajattelin tehdä tän uudestaan mutta tällä kertaa vähän eri tavalla,koska nyt haluaisin linkittelyjä vain mun omilta lukijoilta. Syynä se että haluan kovasti tietää että millasia blogeja teiltä lukijoilta löytyy :) 
Nyt siis vaan linkkailemaan, aikaa pari viikkoa jonka jälkeen julkasen erillisen postauksen muutamasta blogista jotka on noussu mun lemppareiksi. 
Vielä kerran huom, tämä linkitä blogisi-postaus on vain mun lukijoille tarkoitettu :) !

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

lazy sunday & pieni kurkistus vaatekaappiini

pantsit lazy sunday1 lazyy neuleet2-001 rekki paitulit neuleet IMG_0020 Ajattelin tänään tehä ajan kuluks kerranki jotain hyödyllistä ja ruveta siivoomaan mun räjähtänyttä vaatekaappia. Siinä samalla kuvasin osan mun vaatteista,kun en oo tehnyt pitkään aikaan mitään ns.teemapostausta. Seuraavaksi suuntaankin salille ja sweatbicciin jonka jälkeen vuorossa ois taas läksyt koska huomena on taas maanantai :(

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

healthy life here I come

jee kännykältä1 laura jee1 edfg Sain siis jäsenyyden Salukselle ja nyt ois tarkotus alottaa tää uusvuos vähä terveellisemmillä tavoilla, eli luvassa paljon liikuntaa,terveellistä ruokaa ja unta :) Saa nyt nähä kuinka kauan tää mun innostus kestää, mutta toivottavasti kauan ! Nyt rupeenki vääntämään vielä viimeset läksyt loppuun ja sitte meen ajoissa nukkumaan.
♥ Essi

lauantai 12. tammikuuta 2013

everything that shines ain't always gonna be gold

nada 043 pants kännykältä 256 lauta ipjkol pantsit aaa lol
Terkut täältä lämpimältä kotisohvalta. Tässä muutamat kuvat mun uusista ihanista laskettulupöksyistä jotka löysin intersportin alennusmyynneistä ja muutama kuvanen kun oltiin tänään Lauran ja Jenskun kanssa ekaa kertaa tänä talvena Messilässä. Pikkasen oli hiukset jäässä,nenänpää ja posket punasina mutta hyvin se sujui kuitenki. Eipä mulla taas muuta asiaa ollukkaan, rentouttavaa lauantaita kaikille ! :)

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

lahjontaa

Helou ja anteeks tää postaustauko.Tähän viikkoon on kuulunu uudenvuoden viettoa meillä pienessä kaveriporukassa,koulun alku,tuskaset aamuheräämiset,Lauran kielikorun otto,pimeät illat,jokapäivänen glee maratooni ja draamantäyteinen lauantai-ilta.
Tässä tulis nyt sujuvasti tälleen kaks viikkoa myöhässä tää lahjapostaus mutta parempi myöhään kun ei millonkaan. Mä rupeen nyt vääntämään otsahiessä matikan läksyjä ja äikän runoa,että pääsisin vielä kunnialla tän ysin loppuun.
jee lahjontaa 118 kello lahjontaa 146 lahjontaa 151
♥ Essi

maanantai 24. joulukuuta 2012

24.12.2012

merryxmas  
Mun jouluaattoaamu alko riisipuurolla ja kaakaolla. Seuraavaks suunnataan äitin kanssa hautausmaalle josta mennään viettämään iltaa mummille sukulaisten kanssa. Meille on tulossa taas tänä vuonna joulupukki, löytyykö mun lukijoista ketään muuta kelle on kanssa tulossa pukki vierailulle ? Huomenna meen sitten viettämään kakkosjoulua iskälle. Nyt meen kauheella kiireellä laittamaan itteni valmiiksi. Ihanaa joulua teille kaikille mahtaville lukijoille ! 
♥ Essi

lauantai 22. joulukuuta 2012

from phone

yo jea 2012-12-22 from phone2
Harry Potterin kattelua keskellä yötä,sushin syömistä,lehtien lukua,talmassa käyntiä,rentoilua koulussa vikalla viikolla. Eilen saatiin todistukset ja keskiarvo oli 8.4. Mun kone hajos ja joudun nyt postailemaan äitin lagisella koneella plus pahoittelut huonolaatusista kännykkä kuvista. Tää teksti ei nyt oikeen luista joten jatkan tästä leffan kattelua kavereiden kanssa. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille ! :)