Siin ois loput kuvat riparilt , oli ihan mahtava viikko mahtavien ihmisten kanssa. Käytii laskettelamas kaks kertaa ja lumikenkäilemäs tunturis. Kiitos kaikille ♥ Huomen konfis !
Käytii eilen joukkueen kans keilaamas , oli hupaisaa. Mulla ei oo nyt muuta kerrottavaa ku etten luultavasti pääse noin viikkoon postailemaan ku lähen sinne riparille mut sen jälkeen palaillaan kuvien kanssa :) !