keskiviikko 1. helmikuuta 2012

TOP 8 BLOGIT

Huhhuh mikä homma noita oli selailla läpi ku niitä tuliki paljo enemmä mitä odotin. No täs ois nyt 8 parasta , ei järjestyksessä. Kaikki blogit oli kivoja kiitos kaikille linkkaajille :)

Jennan blogiin pääset tästä

 Natalian blogiin pääset tästä

Emman blogiin pääset tästä

Jannen blogiin tästä

Emilian blogiin pääset tästä

Roosan blogiin tästä

blogiin tästä

Jossun blogiin pääset tästä

+ loppuun viel parin kaverin blogit , ja jennan blogi oliki jo tos ylhääl :
http://beyourself-dabi.blogspot.com/
http://vennum.blogspot.com/

maanantai 30. tammikuuta 2012

ripari viikonloppu

Täs ois muutama kuva tält päivält ja kuvii viikolopult ku oltii mäntsäläs viettelemäs riparin ennakko viikonloppuu. Siel oli aika jees meininki , paljo tekemist ja uusii tuttavuuksii. Jee en malta oottaa hiihtolomaa ku lähetää keimiöö riparille ! Jejee tääl kirjottelee nyt 15 vee tytteli , meinaa mul oli eilen synttärit :) Eipä mulla muuta tällä kertaa.


♥ Essi

torstai 26. tammikuuta 2012

LINKITÄ BLOGISI !

Eli kaikki varmaa tietää miten tää homma toimii. Linkkaatte bloginne tonne kommentti boksii ja ois jees jos vaikka kertoisitte siitä muutamal sanal. Mä valitsen niistä sit 5-10 riippuen siitä kuinka paljon niitä linkkaillaan. ELI NYT IHAN KAIKKI LINKKAILEMAAN ! :)

♥ Essi

maanantai 23. tammikuuta 2012

pikku pakkasta ja pilvi poutaa

Heips täs ois vähän kuvia viikonlopusta. Lauantain lanitettii Katsulla neljän läppärin voimin ja eilen bämbäilin Jennalla Vennyn ja Marinkaa. Jenna kokkas meille ruokaaki ♥ Ps. tappelin äsken ton flicrin kanssa mut ei , mun aivot ei kerta kaikkiaan tajuu tota joten joudutte nyt hetken vielä tyytymään näihin huono laatusiin kuviin :D