tiistai 17. tammikuuta 2012

onks teillä sitä kiinalaistaturkkilaistaburgalialaista jukurttia ?

Whii tuol ulkon iha uskomattoman kaunista ku siel on nii paljo lunta ! Kuvat on eiliseltä ku käytii jennan ja laurankaa vähä hyppelee tuol hanges. Kiitos Dabille vinkistä , sain tänää uuden johdon mun koneesee ja tän takas käyttöö. Tää on vähä sama tunne ku tulis lomalta kotii ja pääsis omaa sänkyy nukkumaa ku pääsee omalle koneelle ja tääl on kaikki omat jutut , kirjanmerkit yms :D mut eipä mulla muuta tälläkertaa heipsun.

♥ Essi

torstai 12. tammikuuta 2012

turhuuspostaus


Hei teitä ihania on jo 150 joten haluisitteko jotai teemapostausta tähän väliin esim jotai kuva,meikki,kysymys, vaate ,linkitä blogi tai jotain muita juttuja ? Jos niin pistäkää viestiä tonne kommentti boksin puolelle ni mä yritän niitä toteutella tässä sen mitä kerkeän :)
Mä oon tällä viikolla vaa käyny normaalisti koulua , hajottanu mun koneen , kävässy stadissa , ostanu uuden takin , bämbäilly jennalla , värjänny hiukset, syöny mäkkiruokaa junassa ja miettiny jospa palaisin tässä kevään puolella takasin tonne futiksen pariin ja lukenu kokeesee. Lähen tästä pakkailemaan ku huomen ois taas vuorossa Kouvola viikonloppu. Hyvää loppuviikkoo kaikille. ps. muistakaa nyt kommentoida jos haluutte niitä teemapostauksia ! :)

♥ Essi

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Valtteri ostoksia

Heips , tulin nopeesti laittamaan kuvat näistä muutamista ostoksist valtterista. Arvaatkaas mihin mä oon lähössä nyt ekaa kertaa tänä vuonna , Talmaan ! Saa nähä onko mulla enää yhtää taidot jäljellä :D Mä lähen tästä laittelemaan kamoja päälle. Adios.
4€
2€
2€
2€
Olis ehkä pitäny silittää tää :D 3€
1€
3€
ruskeet haaremit 0.50€ ja farkkulegginssit 1€
4€
♥ Essi

sunnuntai 1. tammikuuta 2012

uv uv happy new year !

Oli ihana uusvuos , ilta alko kiinalaises ja loppu isoihin halauksii ja hyvii fiiliksii. Mukana oli paljon mahtavia ihmisiä , kiitti kaikille ! Semi myöhäs tääki postaus mut ei voi mitää.

mahtava laatu !

♥ Essi