maanantai 5. joulukuuta 2011
i love snow
Jee lunta sato vihdoinki , huomen on vapaapäivä , Laura toi mokkapaloi kouluu ja voitin Liljan blogin arvonnasta kuulokkeet ! Vaihoin bannerin , kertokaa onkse parempi vai huonompi ku edelline :) Mahti fiilis , ei mulla muuta mä menen moi. Ainii hyvää itsenäisyys päivää kaikille !
keskiviikko 30. marraskuuta 2011
fuuuu
Blogger lagaa ja oon väsänny tänki postauksenkaa täs vaikka kuinka kauan , vaikka pitäs lukee kokeisii. Kuvat on huono laatusii mut en jaksa opetella lataa niit viel muut kautta. Mun nörtteily taidot on meinaan jotain nii mahtavii et huhhuh. Viikoloppu lähestyy ja itsenäisyys päivä tulee. Pääsen näkee serkkui ja syömää hyvää ruokaa. Jes. Nyt istun tässä ylpeenä itestäni koska sain nörtteiltyy tonne sivuu ton formspringin kysely jutun , joten nyt kaikki kyselemään ! Mä lähen nyt metsästämää nukkumatteja ja jätän tän kirjottelun tähän , hyvää yötä :)
♥ Essi
sunnuntai 20. marraskuuta 2011
firework
Käytii tänää kattoo rantapuistos joulukauden avajais ilotulituksii. Seistii siel pakkases sormet ja varpaat jääs , mut se oli kyl sen arvosta ! Mä en muistanukkaa miten hienoi ne voi olla. Mä odotan jouluu ihan sikana se fiilis, ruoka ja kaikki on aina niin ihanaa , ah. Me tilattii mulle jo joululahjaki mut en paljasta teille viel et mikä se on ;)
Nyt mul on just täydellinen fiilis ja kokeeton viikkoki tulossa , täst ei puutu enää muutaku lumi. Kotona sit lämmitin itelleni kuuman kaakaon :) Tsihih kiitos kaikille täst illast mukavaa oli ♥
lauantai 19. marraskuuta 2011
breaking dawn
Heeips , ja sori tää postailu on vähä jääny ku en oo vaa yksinkertasesti jaksanu otella kuvii tai kantaa kameraa mukan. Ihan tylsää ku melkee heti ku tulee koulust kotii ni on jo pimeetä :( Vois tulla jo lunta ! No kuitenki eile sit käytii pyörähtää hesas kattomas twilight aamunkoi ja vähä shoppailemas. Oli muute hyvä leffa kannattaa käydä kattomas. Nyt rupeen kattoo supernaturalii ja hautaudun tänne sohvan pohjalle :)
♥ Essi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



