Mä istuskelen tääl kotona kipeenä tänää ja aattelin laittaa nää muutamat kuvat viimeviikost ku ei muutakaa tekemist nyt oikee oo. Pakko sanoo ettei mua nyt kauheesti harmita olla pienes kuumees ku ei tartte mennä kouluu :D En kirjottele nyt enempää vaa jatkan mun OC maratonin kattomist , heippa & koittakaa pysyy terveinä :) !
tiistai 1. marraskuuta 2011
sunnuntai 30. lokakuuta 2011
100 !
![]() |
| kuvat we♥it |
♥ Essi
maanantai 24. lokakuuta 2011
fuel to fire
Täs ois muutama kuva tält päivält. Käytii Laurankaa tos prisman uudes kahvilas ja heses. Iltapäiväl sit kierrettii kaikki järvenpään kirpparit ja löysin sit muutamat tollaset vinyylilevyt 1€/kpl. Ja käytii muute viikonloppun kauneus&terveys messuil. Sielt en oikee muut löytäny ku kasan kaiken näkösii ilmais näytteit ja ton four reasonin hius puuterin.
Enivei nyt alko pitkään ootettu syysloma ja vitsit mä niin rakastan sitä ku ei oo mitään tekemist ja saa vaa olla. Tän illan suunnitelmis ois sohvalla makaamista med viltti ja tietokone ja sit vois kattoo vaik muutaman leffan.
♥ Essi
keskiviikko 19. lokakuuta 2011
Yeah right !
Heeips , tulin vaa laittelee tänne muutamat kuvat täst lähiajoilt ja koht ois tarkotus lähtee tonne sateesee ku pitäs mennä kirkolle ilmottautuu riparille. Laura oli muute ihana tänää ku se tuli meille iltapäiväl ja se oli ostanu meille ben&jerryt , niitä sit syötii tos välipalaks. Mä en nyt kirjota enemäpää ku tää ei tunnu nyt oikee onnistuvan joten heissan ja hyvää loppuviikkoa kaikille ! :)
♥ Essi
sunnuntai 16. lokakuuta 2011
HURGHADA 2011
Käytii tän vuoden alussa Laurankaa Egyptissä , enkä oo tehny siit reissusta postausta joten aattelin vältellä terveystiedon kokeesee lukemista ja tehä tän. Eipä mulla muuta asiaa , nauttikaa aurinkoisista kuvista ku niitä ei oikee enää täällä Suomessa saa ;D
| Pakollinen mäkkäri käynti :D |
Laitoin muute tohon sivuun tommosen kyselyn ni vastailkaas siihen (:
♥ Essi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

