lauantai 10. syyskuuta 2011

kirppistelyy

Herättii tänää aikasi ja lähettii Jennan ja Marinkaa pyörähtää valtterii , en ollu aiemmi käyny siel mut pakko sanoo et se on paras kirppari mil oon käyny , ja meen sinne varmasti uudestaanki. Tilattii äske pizzat kotii ja nyt ois tarkotus mennä saunaa ja sitte kattoo joku leffa. Ah mä rakastan lauantai iltoja :) Täs ois muutamii ostoksii valtterist :



ja kaikki makso jotai 1-2€. Ja muute teit lukijoit on jo yli 50 eli isot isot kiitokset siitä et jaksatte lukee tätä vaik en aina jaksakkaa muokkailla kuvii ja panostaa tähän nii paljoo. Ei mulla muuta , hyvää yötä (:
♥ Essi

Ellie Goulding - Starry Eyed