sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Life is not about limits, it’s about pushing the limits

Heippa ! Tässä olis muutamat räpsyt kuluneelta viikolta johon on kuulunut Iron man 3:sen kattelua, yökkäripäivä koulussa, paljon ulkona oloa,iskä viikonloppu Kouvolassa, ekat grilliherkut,ysien päivän valmistelua ja muutenkin rentoilua koulussa. Huomenna mulla starttaa yläasteen vika viikko.Kamalan nopeesti meni vuosi ohi ja vähän kyllä harmittaa jättää tää kaikki taakse. No mut onneks kohta alkaa kuitenkin kesäloma !jeps 008 jeps 017 jeps 044 jeps 005 jeps 018 jeps 047 jeps 031 jeps 065 jeps 089 kööpenhamina 004

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

copenhagen 2013

Heipsan ! Oltiin siis viime viikonloppuna Kööpenhaminassa ja tässä tulis vähän kuvia sieltä. Köpis oli nätti kaupunki ja siel oli tosi hyvä sää koko viikonlopun ajan. Ainut miinus koko reissusta oli se kun siellä oli niin kallista, vaikka niin on kyllä oikeestaan kaikissa pohjoismaissa nykyään. Käytiin matkan aikana myös tivolissa ja tehtiin kiinnostava reissu Kristiaaniaan, joka on verovapaa "hippikaupunki". Siellä oli valokuvaus kielletty,mutta sen verran voin paikasta kertoa että siellä oli esim. huumeiden käyttö ja myyminen laillista eikä siellä hyväksytä ollenkaan henkilökohtasia autoja ihmisillä.
Nyt jatkan vielä enkun ja fysiikan lukemista, huomenna viimeset kokeet ja sitte helpottaa ! Huomasin muuten että lukijoita on kertynyt jo yli 500 ja se on ihan uskomattoman paljon mulle. Joten kiitos tästä ja erityisesti niille jotka jaksaa aina kommentoida. hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille ! ♥
köpis1 köpis2 köpis3 köpis4 köpis5 köpis6 köpis7 köpis8 köpis9 köpis10 aa kööpis kööpis2 kööpis1 kööpis4 köpis11 köpis12 köpis13 star kööpis5

perjantai 3. toukokuuta 2013

from phone !

JEEY aa-tile 8705637006_f483b96c3e_b-tile Nopea päivitys täältä pakkailun keskeltä, aamulla herätys 4.00 ja suuntana Kööpenhamina! Nyt pakko ruveta nukkumaan et sais ees muutaman tunnin unet, hyvää viikonloppua kaikille :)
♥ Essi

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Remember your yesterdays, dream your tomorrows and live your todays

larvanto larvanto4 larvanto2 larvanto3 larvanto5 lula laura 16v 009
Heipsan ja hyvää vappua kaikille ! En oo päässy postailemaan pitkään aikaan,kun mun flicrin kuvatila tuli täyteen viime kuussa. Nyt lähiaikoina on ollu ihan hirveesti menoo. Toissa viikonloppu suju mukavasti Miisan ja Miskun synttäreitä juhliessa,perjantaina oli vihdoinki kauan odotettu bieberin konsertti. Meininki hartwalilla oli ihan mahtava ja konsertti muutenkin mun mielestä tosi hyvä vaikka kestikin niin vähän aikaa. Lauantaina sitten vieteltii kaveriporukalla Lauran synttäreitä ja eilinen meni rantsussa ollessa. Ens viikonloppuna suunnataan Jennan kanssa Tanskaan,Kööpenhaminaan. Vielä pitäs jaksaa vähän aikaa kouluhommia, joten lähenki tästä vääntämää huomisen läksyt loppuun.
♥ Essi

maanantai 15. huhtikuuta 2013

some new makeups

Sain pitkästä aikaa meikkipussiin hieman päivitystä,kun tilattiin äitin kanssa Avonilta meikkejä. Ajattelin samalla esitellä muutamat jutut teillekkin, kun mun mielestä näissä on hinta/laatusuhdekin aika hyvin kohdallaan. Kaikki tuotteet kuvissa on maksanu 3-10€. Tästä pääsette Avonin nettisivulle jos satutte kiinnostumaan ! :) avon avon avon avon avonn6 moi-tile
Mä jatkan tästä potterin kattelua ja terveystiedon kokeeseen kertausta. ♥ Essi

lauantai 6. huhtikuuta 2013

when someone else's happines is your happines that is love

aa4 8623147938_fa7db10385_b aa5 smoothie 023-tile aa6 8622047729_254116e0a4_b smoothie 111111 Kesä tulee kauheeta vauhtia ja kaivoin nahkatakit esille vaatehuoneen kätköistä,nyt puuttuu vielä mun rakas pösö kuvioista ja sit mä voin alottaa kevään vieton.Pääsiäislomakin hurahti tosi nopeesti ohi. Yökyläilyä tuli yliannostus ja Aino lakritsijäätelöö vedettiin Merin kanssa kaksin käsin, ah oon koukussa siihen ! :D Nyt pitäis vielä loppu kevät jaksaa tsempata kokeisiin ja sit on yläkoulu ohi mun osalta, hui kamalaa miten nopeesti aika menee ! Nyt painunkin nukkumaan että saan tän viikon univelat kuitattua.
♥ Essi