
Heipsan ja hyvää vappua kaikille ! En oo päässy postailemaan pitkään aikaan,kun mun flicrin kuvatila tuli täyteen viime kuussa.
Nyt lähiaikoina on ollu ihan hirveesti menoo. Toissa viikonloppu suju mukavasti Miisan ja Miskun synttäreitä juhliessa,perjantaina oli vihdoinki kauan odotettu bieberin konsertti. Meininki hartwalilla oli ihan mahtava ja konsertti muutenkin mun mielestä tosi hyvä vaikka kestikin niin vähän aikaa.
Lauantaina sitten vieteltii kaveriporukalla Lauran synttäreitä ja eilinen meni rantsussa ollessa. Ens viikonloppuna suunnataan Jennan kanssa Tanskaan,Kööpenhaminaan. Vielä pitäs jaksaa vähän aikaa kouluhommia, joten lähenki tästä vääntämää huomisen läksyt loppuun.
♥ Essi









































