keskiviikko 15. elokuuta 2012

Genova & Monaco

genova genova 4 genova 3 genova 2 genova5 monaco monaco2 monaco3 monaco4 monaco5 monaco6 monaco7 monaco8 monaco9
Tässä olis toinen matkapostaus ja kuvat tosiaan on Genovasta ja Monacosta. Molemmat ihania paikkoja mut Monaco oli kyl älyttömän kallis paikka esim kahvilassa redbull makso 13€.
Eipä mulla tässä mitää ihmeellistä oo kerrottavana paitsi et mulla alko nyt peruskoulun viimenen vuos ja taas on alkuvuodest hirvee tsemppi päällä, toivottavasti tää nyt kestäis :D Hyvää alkavaa kouluvuotta kaikille !
♥ Essi

keskiviikko 8. elokuuta 2012

nizza & sanremo

nice 1 nice 2 nice3 nice4 nice5 nice6 nice7 nice8 nicesanremo 2 nicesanremo nicesanremo3 nicesanremo4 nicesanremo5 nicesanremo6 nicesanremo7 nicesanremo8 nicesanremo9 nicesanremo10 nutella1 nicesanremo11 Heissan ! Kotiuduin eilen takas suomeen ja tässä olis eka osa matkakuvista jotka on siis Nizzasta ja Sanremosta. Oli kiva matka ja fiilistä paransi viel se ku kotona kirjauduin bloggeriin ja lukijoita oli ihanat 300 ! Seuraavan matkapostauksen toteuttelen tässä lähipäivinä ku jaksan muokkailla kuvia.
ps.Vielä on aikaa mennä laittamaa kysymyksiä tänne.
♥ Essi

torstai 26. heinäkuuta 2012

kysymyspostaus

kysyaskfråga Eli nyt saa heitellä kysymyksiä niin paljon ku haluutte ja ihan mistä vaan ! Julkasen vastaukset sit joko videolla tai tekstillä riippuen siitä paljon niit tulee :) Mä lähen tänää matkalle joten aikaa on paljon & seuraava postaus tulee sitte matkan jälkee , heippa ja vietelkää kiva loppu loma !

torstai 19. heinäkuuta 2012

pool party

a1 a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 a10 a11 a13 a15 a16 a14 a17 aa
Siinä ois kuvia tän päiväsistä allaspartyistä, mahtava sää, mahtavia ihmisiä & mahtavat pippalot , kiitokset näistä kuuluu Miskulle. Toivottavasti joskus uusiks samalla porukalla ! :)
Mun suunnitelmat loppu kesälomaks ois että suunnistan viikonlopuks Kouvolaan ja alkuviikosta ois muutama päivä töitä ja torstaina sanon vihdoin heido Suomelle ja lennän Ranska-Italia rivieralle ! Nizza, Sanremo, Monaco, Genova & Portofino here i come !
ps. tein vihdoin instagramin ja mua voi mennä seurailee siellä nimellä essssssi :)