sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

the hunger games

popcorn pizza jennakalle coz I like u 027 coz I like u 022 coz I like u 037 coz I like u 040 coz I like u 043
sain rippilahjaks guessin kaulakorun 
IMG_0973 IMG_0994 dabin sukat
hunger games 131 hunger games 082 hunger games 023
Kuvia vähä edelliselt viikolt ja perjantailt ku käytii kaveri porukal kiinalaises syömäs ja kattomas nälkäpeli leffa. Oli hyvä leffa mut noi kirjat on viel tuhat kertaa parempii , kannattaa lukee ! Viikonlopun olin vierumäel ja nyt pitäs alottaa lukee huomisee köksän kokeesee ja tehä läksyt. Mul on muute ylihuomen eka mopokoulun teoriatunti mut siitä sit lisää myöhemmin heipsan ♥

maanantai 12. maaliskuuta 2012

aatsipoppaa

rippijuhlat 193 rippijuhlat 017 12.3.12 1 12.3.12 2 rippijuhlat 214 12.3.12 036 söpöt 12.3.12 079 12.3.12 103 fuu rippijuhlat 207
Siin ois muutama uus juttu ja kuvia tält päivält , vähän tekstiä taas mut ei voi mitää ehkäpä te pärjäätte ilman tätä mun kämästä sönkötystä tällä kertaa , öitä kaikille :)
♥ Essi

tiistai 6. maaliskuuta 2012

konfirmaatio

vesileima (6) vesileima (29) vesileima (28)¨ vesileima (27) vesileima (26) vesileima (4) vesileima (3) vesileima (24) vesileima (22) vesileima (21) vesileima (20) vesileima (19) vesileima (18) vesileima (17) vesileima (15) vesileima (1)
Nyt on naimalupa hankittu ja rippijuhlat takana. Oli mahtava viikonloppu ja oli kiva nähä pitkäst aikaa vähä paremmin sukulaisii. Laitan loppuviikosta lisää kuvia juhlista jos kerkeen ku noita kokeitaki on aika paljon tulossa. Mä lähen tästä tekemään läksyt loppuun , ja hei lukijoita yli 200 awesome !
♥ Essi


lauantai 3. maaliskuuta 2012

ripari part 2

ripari 276 tero IMG_1263 lapland ritarikitaristit Talvi Keimiö 1 Talvi Keimiö 2 Talvi Keimiö 3 Talvi Keimiö 4 Talvi Keimiö 5 Talvi Keimiö 6 Talvi Keimiö 7 Talvi Keimiö 8 Talvi Keimiö 9 Talvi Keimiö 10 Talvi Keimiö 11 Talvi Keimiö 12 Talvi Keimiö 2012 771 Talvi Keimiö 2012 732 love ggary
Siin ois loput kuvat riparilt , oli ihan mahtava viikko mahtavien ihmisten kanssa. Käytii laskettelamas kaks kertaa ja lumikenkäilemäs tunturis. Kiitos kaikille ♥ Huomen konfis ! 
- Essi