
sain rippilahjaks guessin kaulakorun

Kuvia vähä edelliselt viikolt ja perjantailt ku käytii kaveri porukal kiinalaises syömäs ja kattomas nälkäpeli leffa. Oli hyvä leffa mut noi kirjat on viel tuhat kertaa parempii , kannattaa lukee ! Viikonlopun olin vierumäel ja nyt pitäs alottaa lukee huomisee köksän kokeesee ja tehä läksyt. Mul on muute ylihuomen eka mopokoulun teoriatunti mut siitä sit lisää myöhemmin heipsan ♥















































