keskiviikko 21. joulukuuta 2011

ilosia makarooneja

Jejeee loma ♥ Todistuksen KA oli 8.5 ja oon siihe super tyytyväine. Eiline päivä meni tyttöjenkaa Laural pornaisis pelaillen pelei ja pipareit syöden. Tänää haettii kuusi ja koristeltii se ja nyt oon vetässy pussillisen suffelipuffei , huomen jouluaatto. mitämitämitä kamalan nopeesti meni tää vuos !

Mun uudenvuoden paketti tuli eilen postissa , tilasin valotikut.fi:stä 100 valotikkua uudeks vuodeks !



kuvien laatu on taas jotain iha järkyttävää , mut älkää huoliko. Mun uudenvuoden lupaus on et harjottelen käyttää flickerii ! :D
mahtavaa joulua teille kaikille ihanille lukijoille !
Essi ♥

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

go stupid

Tässä tulis taas tällänen kuvapläjäys lähiajoilt. Kaikki kokeet ohi ja koht loma. Huh helpotus. Ainoo stressin aihe on joululahjat. Mä en yhtää tykkää ostaa joululahjoi koska haluisin ostaa kaikille paljon kaikkee kivaa. Mut jos ei oo paljoo rahaa ni sit ei oo. Ainii ja toine ärsyttävä asia on se et mun sähköpsti ja fb on hakkeroitu kaks kertaa täl viikol ! Se on niiin ärsyttävää yrittää saada ne takas mut mä onnistuin ja oon taas onnelinen facen käyttäjä jee. Viikonlopust on tulossa paras , tiedossa tyttöjen ilta , hiusten värjäilyä , leffoja ja hyvää seuraa.
Ja kattelin muute noita mun vanhoja postauksia , vähä muuttunu tää blogi. Meinasin jopa poistaa noi vanhat mut sit päätin et pidän ne tuol jos joskus haluun katella niit :D Olipa taas tylsää tekstiä , propsit teille jos jaksoitte lukee :)


 
Tässä nää kuulokkeet mitkä voitin Liljan blogin arvonnasta ! Ihanat.
Sain jo yhen joululahjan kummitädiltä , maailman ihanimmat , lämpimimmät ja mukavimmat töppöset !  Nyt ei varpaat palele.
ps. tsekatkaa jennan blogi ja menkää lukijoiks http://jjenw.blogspot.com/ !
Essi ♥


maanantai 5. joulukuuta 2011

i love snow


Jee lunta sato vihdoinki , huomen on vapaapäivä , Laura toi mokkapaloi kouluu ja voitin Liljan blogin arvonnasta kuulokkeet ! Vaihoin bannerin , kertokaa onkse parempi vai huonompi ku edelline :) Mahti fiilis , ei mulla muuta mä menen moi. Ainii hyvää itsenäisyys päivää kaikille !