Käytii tänää kattoo rantapuistos joulukauden avajais ilotulituksii. Seistii siel pakkases sormet ja varpaat jääs , mut se oli kyl sen arvosta ! Mä en muistanukkaa miten hienoi ne voi olla. Mä odotan jouluu ihan sikana se fiilis, ruoka ja kaikki on aina niin ihanaa , ah. Me tilattii mulle jo joululahjaki mut en paljasta teille viel et mikä se on ;)
Nyt mul on just täydellinen fiilis ja kokeeton viikkoki tulossa , täst ei puutu enää muutaku lumi. Kotona sit lämmitin itelleni kuuman kaakaon :) Tsihih kiitos kaikille täst illast mukavaa oli ♥


