sunnuntai 16. lokakuuta 2011

HURGHADA 2011

Käytii tän vuoden alussa Laurankaa Egyptissä , enkä oo tehny siit reissusta postausta joten aattelin vältellä terveystiedon kokeesee lukemista ja tehä tän. Eipä mulla muuta asiaa , nauttikaa aurinkoisista kuvista ku niitä ei oikee enää täällä Suomessa saa ;D


















































Pakollinen mäkkäri käynti :D



Laitoin muute tohon sivuun tommosen kyselyn ni vastailkaas siihen (:
♥ Essi

keskiviikko 12. lokakuuta 2011

haluaaaaan

Moikka , käytii täs alkuviikol hesas ostaa kallelle housut ja kierreltii siinä sitte kaupois. Tiiätteks sen tunteen ku on vaatekaupas ILMAN rahaa , ihan hirveetä ku just sillo löytää kaikkee kivaa mut joo eipä oo rahaa. Ja koska mul ei oo tält viikolt muit kuvii mä sitte aikani kuluks väsäsin näit kollaasei et mitä syksy vaatteit haluisin.

No löytykö lemppareita ? Mä ainaki ostaisin noi kaikki , siis jos vaan ois rahaa :D Ja huomatkaa tää ihmeellinen värimaailma : ruskeeta , valkosta & mustaa. Pitäsköhän ehkä katella vähä värikkäämpiä vaatteita , noh mut nyt on syksy ni ei anneta tän häiritä :D


♥ Essi

maanantai 10. lokakuuta 2011

pommiuhka puff

Moikka olin siis viikonlopun Kouvolassa ja käytiin yhellä mökillä , viikonloppu meni semihyvin muutamaa pikku juttuu lukuun ottamatta. Ja viikonlopun kuvasaldoki on ihan maatamullistava eli muutama kämänen kuva ja siinä se. Aattelin nyt kuitenki tulla heittää ne tänne ja kertoo kuulumiset sun muuta. Loppu päivä jatkuuki mummin tekemän kaalilaatinkon parissa ja enkunkokeeseeki pitäis jaksaa lukee. Mites muute teillä , mä ootan jo iha innoissaa et lumet tulis ja pääsisin laskettelee , kävin hakee kamatki jo tuolt varaston perält , vaikka joo saatan mä vähä ajois olla mut ei se mitää :D Nyt meen tosiaan lukemaan toho kokeesee et saisin tätä mun ei niin mahtavaa kielitaitoo vähä kehitettyy.











Essi



tiistai 4. lokakuuta 2011

You've got the love

Whiii mun uus takki tuli eilen postissa ja oon siihe ihan super tyytyväine ! Vihdoinki löysin talvi takin ennen ku lumet tulee , joka vuos mul on ollu aina hirvee ongelma löytää jostai hyvä takki ja sit kuljen tuol kahenkymmenen asteen pakkases hupparil ku ei oo ollu takkii. Mut nyt löyty hyvä ja viel sopivan hintanen eli H&M 49.95€. Samas paketis tuli myös uus huivi ja pipo. Ja sit laitoin toho loppuu viel ne viikolopun valtteri ostokset.








H&M : pipo 7.95 / tuubihuivi 9.95€
Valtteri 1€/kpl

Valtteri : 1€ / 2€
Valtteri 2€
Sellasta sitten , nyt ois sitte vuorossa läksyt ja kokeeseen lukemista :(

♥ Essi

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

seven days girls

Eilen oli ihan mahtava ilta , vieteltii sellast rentoo tyttöjen iltaa. Tehtii maailman parasta ruokaa , tanssittii ,värjäiltii ja leikkailtii hiuksii, juoruiltii , kuunneltii musaa, katottii 5 leffaa ja tietysti syötii mahat täytee herkkuja. Ainii ja aamulla käytii taas Jennankaa Valtteris , ostoksii näyttelen teille varmaa tos ens viikonpuolel (:












Smash Mouth - All star
 

Essi