Whiii mun uus takki tuli eilen postissa ja oon siihe ihan super tyytyväine ! Vihdoinki löysin talvi takin ennen ku lumet tulee , joka vuos mul on ollu aina hirvee ongelma löytää jostai hyvä takki ja sit kuljen tuol kahenkymmenen asteen pakkases hupparil ku ei oo ollu takkii. Mut nyt löyty hyvä ja viel sopivan hintanen eli H&M 49.95€. Samas paketis tuli myös uus huivi ja pipo. Ja sit laitoin toho loppuu viel ne viikolopun valtteri ostokset.
 |
| H&M : pipo 7.95 / tuubihuivi 9.95€ |
 |
| Valtteri 1€/kpl |
 |
| Valtteri : 1€ / 2€ |
 |
| Valtteri 2€ |
Sellasta sitten , nyt ois sitte vuorossa läksyt ja kokeeseen lukemista :(
♥ Essi